Uselt....

Jag har verkligen förvandlats till en usel skribent. Eller förresten, jag är ju knappast någon skribent när jag inte skriver.... Så vad är jag då? Bara usel...?! Nääää.........
Men nu får jag banne mig skylla mig själv om det inte dyker upp direkt många kommentarer - det finns ju inget att kommentera. (Smart tänkt Åsa - smart!!!!)

Ja, vad har egentligen hänt sen sist? Tja...sol och bad.... och mera sol och bad. Åsså blev det ännu mera sol och bad. Hmmm, kanske det är någon arbetande människa som råkar läsa det här och ilsknar till? Då kan jag nämna att jag idag klippte gräsmattan i ungefär 100 graders värme! (Synd om mig?) Turligt nog så fick jag ett avbrott när Tuvis kom ut med telefonluren i näven, så då hann jag dricka en del vatten oxå.
Det har varit superduper-varmt i en hel vecka nu. I ÖP stod det att det skulle bli regn i morgon. Men ÖP-vädret har ju inte så många rätt annars så vi får väl se...
Så 
HÄR säger i alla fall yr.no.

Brell har sin absolut sista dagisdag i mörrn. Jo, hon har ju gjort sommarlov, men i morgon skulle dom ha "avslutning" för dom stora barnen som lämnar dagis och börjar skolan till hösten. Det måste hon ju så klart vara med på!

I övrigt får vi inte längre upp bakluckan på vrålåket (jag pratar fortfarande om Saaben....). Märkligt fenomen som jag hoppas att Hammarstrands Bil & Däck kan åtgärda.
 
Oj, klockan är snart halv 12 och det börjar bli dax att tänka på refrängen (på vilken låt då?).
Undrar vart resten av familjen är? Hmmm, dom har nog somnat redan.....

Go'natt så länge!

.

 

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Hoppas att du inte tänker på refrängen till "Sommaren är kort" ;-)

2009-06-30 @ 00:56:40
Postat av: Jenpa

Hej snyggot! Vad skönt du har det! Badar o fiser omkring liksom. Bra tips är också att lyssna på Sommarpratarna, en massa bra namn finns det att välja på.

Tjing från ett gööörvarmt Göteborg

2009-06-30 @ 13:25:43
Postat av: Åsa

Katarina - "....men nu är den här, så ta för dig - SOLEN SKINER IDAG !!!!...."



Jenpa - Vi har det göörbra! Även idag blev det bad förstås. Brell var alldeles blå om läpparna, men skulle bada mera ändå....



2009-06-30 @ 17:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback