Ännu en fin dag

Det var helt ok väder ute men idag hamnade vi på Holiday Club och bassängerna. Som Tuva sa; Vi kan ju åka skidor hemma, men vi har inget badhus!
Sagt och gjort så plurrade vi. Själv kände jag mig som en strandad val... eller ett hängbuksvin som hamnat i plurret. Men det var rätt skönt att få simma lite. Och barnen ville aldrig åka hem, men till slut så...

Tiden går så attans fort. I morgon är det hemfärd för jag ska jobba på onsdag. Kimpa är hemma med barnen en dag till.

Oj, nu är det dax för middag! Vi ska käka gryta, pottisar och fetaost-sallad. Naturligtvis (?) har jag redan hällt upp vin i mitt glas:) Det här liksom till såna här dagar att tappa upp ett glas redan vid 4-snåret=)

See Ya!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback