Bloggpaus!

Ja, alltså jag bara måste pausa för att blogga lite...:)

Kim och barnen har tagit skotern och åkt iväg för att grilla korv! Det skulle nog bli lite för trångt med en mamma-rumpa på skotern oxå, så jag stannar snällt hemma. Ganska lugnt och skönt faktiskt...:)
Men... jag har dragit igång lite golvskurning och det är ju måttligt skoj. (Fast skönt när det är gjort!) Satte på Kevin Borg (i stereon alltså...) och påbörjade min städning.

Efter ett golv är jag nu matt (eller kanske mera less...) så jag pausar lite medans det torkar. Stängde av Kevin och slog på tv:n där Ferry, Bergman och co kör skidor med vapnet på ryggen. Ska ta och skura i tv-rummet härnäst för då kan man ju glutta på tv:n samtidigt.

Har i alla fall hunnit varit ute på en prommis med vovven. Passade på medans det var hyfsat fruset i backen. Nu börjar det där hundvädret när man måste ta brakka-handduken för att torka tassar, ben och mage efter promenaden. Uscha! Kanske dax att trimma bort lite päls igen... (Dock ingen labrador-look igen...)

Äh, nu får jag väl inte sitta här och lata mig längre.... Mot skurkäppen!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback