Prosit!

Har blivit tokförkyld. Attans! Det har ju som varit på gång ett tag med ont i halsen. Så nu har det brutit ut... Blä!

I helgen har vi sett "High School Musical" två gånger, lagt pussel - och varje gång vi lägger det fattas ytterligare bitar... Mystiskt! Möjligen har dom hamnat på golvet och sen i gapet på nåt svart och lurvigt... Vem vet?

Jag har oxå köpt en sån där "effilerings-sax" (?) och klippt lite på Dajsel. Hans lurviga huvud är lite mindre lurvigt nu. Nästa söndag är det dax för hundkurs. Ser fram emot detta och hoppas samtidigt att vi inte skämmer ut oss....

Det snöar ute nu. Jag tycker att det behövs ingen mer snö nu. Den ska ju förhoppningsvis tina bort snart ändå. Kan man klä in hunden i nåt vattentätt när det blir blötväder ute? Funkar det med gladpack? Eller måste jag skylla mig själv som låtit honom ligga i sängen och soffan...?! Okey... svara inte, jag vet redan....

Nu ska jag ta min eländiga näsa och gå och vrida ur den lite igen. Antar att "snyt-munsåret" snart dyker upp som ett brev på posten...:(

Ses!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback