Sjukrapport: Upprätt läge idag!?

I går tillbringade jag den större delen av dagen i vågrätt position. Mestadels med stängda ögonlock - sovandes alltså. Helt slut i rutan. När jag vaknade på morgonen kände jag mig rätt frisk och började klä på mig för att göra en arbetsdag. Men nä... Höll på att ramla omkull av mitt tunga huvud, så då gick jag och la mig igen.

I dag har jag fått lite energi tillbaka även om jag sneglar på soffan och filten.... Skulle gärna lägga mig och läsa en stund, men mina ögon orkar liksom inte riktigt.
Nåja, det verkar ju vara på bättringsvägen och jag räknar med att vara frisk alldeles snart! =)

Förresten vore det nog en god idé att lägga mig i soffan och glo på tv, eller gå och lägga mig och sova en stund. Annars blir jag bara förbannad över att pigan i det här huset är så grymt usel på att städa. Egentligen borde man anlita
Systrarna Forsberg :

 


Men då måste man väl städa lite först - så att det inte ser allt för hemskt ut...?! =)

.

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej !

Krya på dig !!!!..Jag låg utslagen igår pga utmattning efter allt packande efter showen i Bispgården....

Kramis

Postat av: Maggan

Ja, jag funderar på om jag inte ska anlita städhjälp. Jag har hört att dom är helt fantastiska. Blir man förvånad?! Undra om dom är rädda för hundar...Underbart skulle det vara i alla fall! Kram på dig!

2009-03-10 @ 11:33:39
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Beritdolores - Jag läste på Hannas blogg att det var minst sagt en del att kånka, bära och rodda! Du kan ligga vågrätt med gott samvete:)Kram!





Maggan - Skulle inte tro att golden och varghybriden skrämmer dessa systrar i första taget. Det vore inte dumt med städhjälp så man får väl fundera på saken. Kram!

2009-03-10 @ 13:23:55
Postat av: Malin W

Kan man smitta via datorn? Jag är på god väg ner i förkylningsträsket, blääääää.

2009-03-10 @ 20:33:23
Postat av: Anonym

Jamen Malin, du har väl hört talas om datavirus..??

2009-03-10 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback