Trekant?

Ha,ha,ha!
Det finns en viss charm med direktsändning. Hur var det nu Jessica Almenäs sa om Magnus Samuelsson och hans fru OCH Annika...... "En trevlig trekant!"
Möjligen, möjligen ångrar hon sitt ordval... =)

Jag är i alla fall nöjd att Elisabeth rök. Vore väl konstigt annars?!

Apropå ingenting så kan jag meddela att min första "Åremössa" är klar. Den är tänkt till Brellan, men hon ligger och sover så jag kan inte prova om den passar. Nåja, nån jäkel passar den väl på i alla fall....

Go'natt!

.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Hon, Jessica, verkar inte ha jorden högsta iq direkt...Gissa om vi skrek rätt ut och tyckte det var rätt så pinsamt?! Jisses vad du är duktig att sticka!! Jag skulle behöva en vårmössa, har du några ideér?? Kram på dig!

Postat av: Åsa

Ska kolla med Lotta på Sticksömmen. Hon kanske har någon bra idé!

Och ja - Jessica har vi ju redan pratat lite om:)

2009-03-14 @ 23:16:41
Postat av: Katarina.S

Ang Let´s dance har jag inga kommentarer då jag inte sett ett enda program....

Däremot undrar jag hur lätt mössan är att sticka, jag är ingen hejare med stickorna, brukar lyckas dela maskorna så jag får fler ( blir mer spännande så)..haha!!

Är det bara enkla maskor och att ta ihop sen?

Försökte hitta beskrivningen men det gick inte :-(

Mössan är riktigt snygg!!

2009-03-15 @ 01:11:17
Postat av: Åsa

Det är bara räta och aviga - du fixar det säkert!

Och du kanske uppfinner någon ny modell med ditt sätt att sticka..:)

Du lägger upp 38 maskor, en rät - en avig. Ett nystan är en mössa. Sen syr du ihop kanterna och tråcklar ihop toppen. Klart!

2009-03-15 @ 08:39:59
Postat av: Malin W

Jag kanske måste ta mig en sväng förbi garnbutiken och kolla in ev. vårvarianter eller nåt. Verkar ju som sagt väldigt enkelt att sticka en mössa.

Kramisar

2009-03-16 @ 17:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback