Baltazar...

Oj,oj! Vad är det som händer? Eller rättare sagt, vad är det som INTE händer? Har bloggnerven hamnat i koma möjligen? Nåja, tiden rinner bara iväg och det är mycket man skulle göra som inte blir av... (Städa t ex...!)

Snart drar vi iväg till Götet och det ska bli riktigt härligt med en lill-semester. Faster har kollat en massa saker att göra så det är nog ingen risk att vi blir sysslolösa:) Liseberg är i alla fall stensäkert! Tuvalisa ser fram emot sitt åkband:)
Måste nog planera lite packning redan i helgen eftersom det vore kul att ha rena kläder när man åker....

I övrigt känner jag mig lite som "Baltazar". Ni vet, han som funderade och funderade.... Fast jag tror att jag har funderat klart. Återkommer om detta.... (Blev detta en "cliffhanger" tro...?)

Ha en skön dag i solen (eller sitter du som jag och bara tittar mot solen genom fönstret....?!)....

Kram!

.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Härligt att åka till Götet och våren! Hälsa faster!

Vi åker till småland (kristi flygar-helgen), hoppas på värme i Västervik.

2009-05-14 @ 12:24:22
Postat av: Åsa

Vi får hoppas på sol i hela vackra Sverige!

Ha det!

2009-05-14 @ 12:26:15
Postat av: Katarina.S

Haha, när det blev tal om att städa så infann sig blogglusten ;-)

Hoppas att ni får en härlig minisemester...är allt lite avis på er som får gå på Liseberg... Åk allt som killar i magen för mig!

2009-05-14 @ 19:30:00
Postat av: Anonym

Katarina - Numera kan man titulera sig "fegis", så jag bangar nog det allra snurrigaste på Liseberg=)

2009-05-14 @ 22:00:31
Postat av: Katarina.S

Men det behöver inte snurra så mycket, bara det kittlar i magen...man kan åka upp och ner, det funkar också :-)

Ha det så jättetrevligt...karuseller eller inte!

2009-05-15 @ 13:46:49
Postat av: Åsa

Åka upp och ner????!!!! Ha,ha! Tror ändå att jag förstår vad du menar:)

Får se om det blir "Balder".... Om jag törs - och om jag får nåt sällskap...

2009-05-15 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback