Packa, packa påse....

Har packat klart (nästan). Och ni som följt bloggen tidigare vet väl att packa är det skojigaste jag vet - alla kategorier!
Eller hur var det nu... Ja, just ja. Helt tvärtom var det ju.

Har vattnat orkidéerna.

Har sprayat på mina sådda frön som nu gror så fint!

Har strukit skjortor (blä!) som för övrigt blir rätt knöliga när dom hamnar i packningen...

Har packat ner den bärbara (jodå, det lär bli uppdatering).

Har försökt att hålla mig vaken länge på kvällen för att sova gott på nattåget. (Nä, det gick inte men jag lär sova ändå...)

Och sist, men inte minst.... jag sa upp mig på jobbet....


Kram!
.


Kommentarer
Postat av: johanna

Va, har du slutat????

På riktigt? Vad ska du göra då?

Postat av: Jannike

Va? sa upp mig på jobbet?? Har du nåt nytt på gång

;-)?



Ha en skön tripp!



Kram!

2009-05-19 @ 15:21:56
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Malin W

Du vet väl att man om man rullar ihop kläderna i packningen så blir dom inte eller i alla fall mindre skrynklig.

Malin

2009-05-19 @ 16:51:53
Postat av: Maggan

Å jag har köpt "fiskamat" så nu kan ni åka :)

Ha så skoj i Götlaborg!!

2009-05-19 @ 17:08:43
URL: http://mags.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jodå, jag har nytt på gång. Jobb alltså...=)



Malin - nÄ, det visste jag inte. Men nu så vet jag!



Maggan - Tack! Jag glömde ge dig pengar, men påminn mig när vi ses!



2009-05-20 @ 08:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback