Spark i baken?

Hade väl varit fint att få en spark i min ömma rumpa? Fast nu har jag inte ont längre faktiskt. Inte där i alla fall.
Men nu har jag lite ont i höfterna i stället. (Det här börjar likna en "alla-mina-krämpor"-blogg....)

Blev inskickad i väggen av en halv (hel?)galen häst igår. Tack och lov klarade jag mig ifrån hoven, men han lyckades ändå sparka till mig med sitt ben och sen tryckte han upp mig mot spiltväggen.
Det var ingen vacker ramsa som kom ur min mun då, och jag kom på sen att det fanns ju en del barn i närheten... Hrmpfh.... Ursäkta, förlåt, förlåt....

Nåja, det kunde gått värre!

I vart fall så hoppade vi igår och det var suuuuperkul!!!
Även Tuvalisas grupp hoppade och tjejen hoppade en hel bana i galopp!!!! Jag stod på läktaren och apploderade, gjorde vågen och hade en puls på 300!!! Sååå himla stolt och glad!!!
Efter hennes lektion fick hon en bamsekram och jag bara öste beröm över henne! Hon var nöjd själv för hon sken som en sol....=)

Nu längtar vi till nästa ridlektion! Utan väggkontakt.....

http://svt.se/content/1/c6/44/16/18/hovar.jpg
.

Kommentarer
Postat av: Katarina.S

Tur i oturen kanske.

Det är ena riktiga kraftpaket dom där kusarna.

Härligt att tösen var nöjd med sina insatser.

2009-05-08 @ 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback