Fredag!

Så underbart skönt det ska bli med helg. Känner mig helt slut efter veckans arbete. Hjärnan har gått på högvarv och bitvis har det varit läge att ringa brandkåren tror jag....

Men nu är det snart heeeelg!

Blir nog en repa på mataffären för att införskaffa nåt gott! Och en flarra rött blir nog uppkorkad oxå.
Fast i morgon ska vi upp tidigt (blä!) och ha stalljour (=mocka hästbajs och packa höpåsar i mängder!). Kimpa åker väl till skogen och letar älg, så jag får nog ta med mig båda barnen.
Undrar hur många minuter det tar innan dom tröttnar.... Brell blir väl galen eftersom hon inte kommer att få rida....

Nämen... Nu blev det ändå häst i det här inlägget.... Hur gör jag egentligen???

Nåja, HA EN SKIIIIITBRA HELG !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback