Höstlov!

Vi har bestämt oss för att ta höstlov här. Egentligen skulle jag behövt jobba, men det känns som att min hjärna behöver en liten välförtjänt paus i det hela. Förvisso ska jag jobba tis-ons, men det blir ändå lite lov.

Barnen tycker oxå det är skönt, och dom får vara vakna längre på kvällarna (och då sover dom längre på morgonen - vilket deras mamma uppskattar...=))
Barnen gillar oxå "Uffe" stenhårt och tycker att vi har finasten bilen på byn!

I mörrn bär det nog av till någon stad. Förmodligen den sydligare, för att shoppa lite ridkläder inför stundande kallt ridhus, lite grejs till det redan överfulla hemmet och lite annat smått och gott.

Har fortfarande känningar från den misslyckade gårdagen, men det börjar avta. Kanske är jag helt "återställd" innan tisdag när det är dax att kliva upp på hästryggen igen. Hoppas Sune har glömt att jag kallade honom "korvämne".....

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback