I hästens tecken....

...skulle jag kunna vara född. Men jag är ju Skytt....

Helgen har i alla fall gått i Hästens tecken. På lördagen var det "skoj-tävlingar" i Ammer. Lag med 4 pers skulle utföra hopp-tävling, 4-hjulingskörning, skytte och bolldribbling. Gissa vem som hoppade?!
Sune skötte sig utmärkt och vi lyckades komma 3:a, av 7 ekipage. Jag är mycket nöjd eftersom de två systrar som vann är riktiga tävlingsryttare!
Tänk att jag lyckades komma ihåg en bana med 12 hinder!!!! (Hjärnan överraskar ibland!)

På kvällen var det festligheter på Ammerågården, med tacos, lottdragning och musiktävling. Det var många barn där och mina små lekte av sig ordentligt. Dom somnade båda två i bilen på väg hem....

Söndagen tillbringades även den i stallet. Kunde, trots skavsår i ändalykten, inte hålla mig ifrån att ta en extralektion. Hoppning på Sune... Känns det igen???

När jag tänker efter så är det inte så konstigt att det aldrig blir nåt gjort hemma.... Mest synd är det om fiskarna. Deras hem håller på att gro igen fullständigt.... Och hunden är MYCKET långhårig...

Nåja... Ikväll blir det i allafall Knatteridning med Brell.... Inge' städat idag heller! =)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback