Men vad har jag gjort...?!

Ja, jag lär tappa läsare på att jag saknar total fantasi att skriva annat än hästiga (?) inlägg nuförtiden....
Nåja, idéer finns, men datorn hemma är lika snabb som en halt snigel så det är inte direkt lockande...

Nåja, tänkte bara nämna som hastigast att jag nu anmält mig till en dressyrtävling den 24 oktober. På Baileys. Förutsatt att hon är helt igång efter sin skada då.
OCH en hopptävling den 21 november. På galne Sune.
Båda är klubbtävlingar så det gör liksom inget om man presterar eller inte... Känns liiiiite lugnande....

På hoppträningen igår var Sune snäppet galnare än vanligt. Men det var kul ändå!=)

Nä, nu är det jobba som gäller!

Ses!


Kommentarer
Postat av: Malin W

Halloj.

Vad kul, hoppas det går bra och att du inte är skitnervös när det är din tur. Puss

2009-10-07 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback