Ännu en kärlek....=)

Som alla andra underbara tisdagar var det hoppspecial. Eftersom "min" Baileys är konvaliscent så hamnade jag idag på Sune.
När vi byggde banan så blev jag lite små-nervös. Varför vet jag egentligen inte, men det är nåt märkligt innan jag ska hoppa.
I vart fall var det helt sjuuuukt kul ikväll! Ett par hopp kändes som att även jag hoppade bra - i övrigt önskade jag ingen stilstudie direkt=)

På slutet hoppade vi en bana och efter sista hindret säger ridläraren: "MEN ÅSA!!!!!"
Jag trodde först att jag kanske gjorde nåt galet (fast hon brukar inte säga så när det händer....). Men sen sa hon "SKIIIIIIIITBRA ÅSA!!!!!!"
Då växte jag nog lite. (Så nu är jag 151,5 cm över havet kanske??? Tur att man inte får beröm allt för ofta för då hade man väl varit sisådär 2 meter....=).

Sune är fantastiskt rolig att rida och han tillhör nu en av mina kärlekar. Ser fram emot nästa tisdag när det är dags för hoppning igen. Huvva, en hel vecka...... Fast det är ju dressyren på torsdag, så jag klarar mig nog!

En av mina trevliga jobbarkompisar var på "studiebesök" ikväll. Hon är sugen på att börja på ridskolan,  och jag hoppas att hon inte blev avskräckt av att se mig ikväll! Nä, det lät faktiskt som att hon skulle börja (trots det hon såg ikväll). Låter ju kanonas!

Nä, nu ska jag snart gå och lägga mig, läsa lite Camilla Läckberg och lyssna på regnet (som när som helst får avta!). Man är rysligt trött på kvällarna nu. Är det pga hösten och mörkret kanske?

Nåväl. Ses och hörs! Natti-natti!

(Jag kan inte påstå att jag tycker nedanstående evenemang verkar direkt lysande.... Har dom otur kan dom verkligen snacka pungspark....=))




.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback