ATG Kliniken i Sundsvall....

...har jag besökt idag.

Plågade Saaben med hästfinka idag. Åkte och hämtade världens bästa Baileys på hästkliniken. Så nu är hon tillbaka i sin box och käkar hö. Hon ska vila nu, och käka medicin. Naturligtvis hoppas vi alla innerligt att hon ska bli helt återställd.

Nu är jag nyäten och trött. Tuvis hade beställt grönkålssoppa idag. En av hennes favoriter. Idag hade vi stekt prinskorv, paprika och kokta ägg som tillbehör. Gott, gott!

Hade gärna slängt mig ner i soffan och kollat på tv, men av någon anledning är det kolsvart på burken....

Måste kanske ta och ringa Viasat. Och sitta i kö i en halvtimme... Kul sysselsättning en fredagskväll...

.

Kommentarer
Postat av: Malin W

Kom just att tänka på en sak, dina favorithästar har en benägenhet att ha spritnamn. Hur kommer det sig?

Kramisar

2009-09-05 @ 09:52:38
Postat av: Maggan

Tror jag måste bjuda in mig själv till er nästa gång ni äter grönkålssoppa :) Jag är den enda som uppskattar det i vår familj, så det blir aldrig "lagat", förståeligt nog. Hoppas allt är bra, det känns som 100 år sedan, nu igen! Tittar kanske förbi en sväng i kväll, jag är ju "älg-änka" denna vecka... Kram!!

Postat av: Åsa

Malin - Hmmm, du ska inte tänka så mycket! Det är ansträngande för hjärnan...=)



Maggan - Vi ska försöka komma ihåg dig nästa gång det vankas grönkålssoppa!

Och sicken tur att det blir tacos med dig och de yngre snyggingarna i din familj idag. Då får vi tid att surra!

2009-09-05 @ 13:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback