Bäst man ordnar stämpelkort för vårdbesök...

I går var jag till sjukstugan och tog stelkrampsvaccination. Råkade bli lite hundbiten. (Halleluja, här är vi både hästbiten och hundbiten!!!)
Ingen fara alls, men för säkerhetsskull bidde det vaccination. Stelkramp är väl inget man vill ha direkt....

Å idag var jag på återbesök hos överläkare på neurologen. Jag hade mejlat in och avbokat min första tid och då skrev jag att jag mådde bra men OM dom ansåg att jag verkligen behövde ett återbesök så tog jag en ny tid.
Jag fick en ny tid och då tänkte jag att det är väl lika bra att åka in då.
Fast herr Överläkare sa att han inte kände till det, för hans del hade det räckt med ett telefonsamtal med mig.
Nåja, för 250 pix så fick jag på nytt kolla reflexer, bli lyst i ögonen, gå på tå, gå på häl, etc.... (Valuta för pengarna??)

Doktorn sa att jag har en av Jämtlands friskaste hjärnor!!!

Tyvärr fick jag det inte skriftligt...... =)

.



Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha, ha...Du är rolig du!!

Jag är såå glad över att du är frisk. Men jag hade välan aldrig tvivlat. Eller kanske, lite, beroende på hur man ser det ;-)Kram!!

2009-09-11 @ 22:02:36
Postat av: Jannike

Skönt att det var ok!

Postat av: Åsa

Maggan - Riktigt 100 blir jag nog aldrig =)



Jannike - Jomenvisst!

2009-09-12 @ 12:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback