Väderprognosen = Grått, grått, grått, grått....

Jädra tråkväder! 10 grader och regn. Fick rapport om att det är över 20 grader i Götet. Lite avis får man väl bli?!

Kimpa är och karvar älg idag. (Najs?....Urk!)
Jag och brudarna tog en prommis genom byn och avslutade med french hot dog och lördagsgodis på Time. Eller vi avslutade inte där, vi gick naturligtvis hem igen!

Barnen kollar på "Kött på benen" (varför kom jag att tänka på älgarna som definitivt inte har det längre...?). Det är ett barnprogram som berättar hur kroppen fungerar. Med Johan Petersson och Magdalena Johannesson. Själv ska jag nog ta och pussla lite.
Köpte ett pussel i stan igår, som jag faktiskt la igår, men nu känns det som att jag vill pussla igen!

Har blivit medbjuden till Lerkrukan ikvälll. Ska ta en funderare....

DVD Film: Kött på benen - En serie om kroppen för barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback