Flyga 60 meter.....

Jojo! Att störtlopp är något jag aldrig skulle ge mig på har jag vetat länge. Och återigen fick man bekräftat att det är rätt tanke.
En kanontid på gång av Anja, men precis innan målgång, så blir det en flygtur på nästan 60 jädra meter!!!
Men fatta vad mycket man ska hinna tänka innan "landningen" kommer. Huuuu!
Sjukt skönt att se att hon själv går därifrån, om än haltande.

Nu hoppas jag verkligen att hon och hennes knän fixar resterande tävlingar.

Sen kan man ju undra över varför man tar störtloppet i början av tävlingarna??? Det är väl ingen nyhet att risken för de största skadorna är just störtlopp? Eller har jag fel...?

I vart fall.... Hoppas hon kommer igen till nästa tävling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback