Invecklat....

I "Let's dance" ikväll "limmade" ju Tony på Stefan Sauk litegrann genom att fråga om han var singel. Tuvalisa undrade över vad det betydde att vara singel och varför Tony sa så. Vi förklarade förstås lite fint att de flesta lever ihop kvinna/man, men att Tony levde nog med en man.
Vet inte om det var så viktigt för Tuvis att förstå, men i pausen tittade vi lite på "Skavlan", och vad blev det då?
Jo, att Efva Attling är gift med Eva Dahlgren.... Ny förklaring för Tuva... Så nu har hon koll på alla relationer som finns tror jag! =)

Å i morgon är det till att ställa klockan på 6:00 igen.... Gnägg!


.

Kommentarer
Postat av: Mia Frånberg-Elf

Ang. relationer.

Tuvis vet nog knappast att hennes tremänning Sara har en glad och gullig son, Milo, med en annan kvinna.

2010-02-06 @ 22:10:36
Postat av: Åsa

Nä, (visste inte jag heller...) men jag tror jag sparar med den informationen ett tag...=)

2010-02-08 @ 08:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback