Längtar....

...tills i morgon!

Vi ska på födelsekalas x 2 och det blir säkerligen, som alltid, MYCKET trevligt!
Undrar bara hur länge barnen orkar. Dom har ju kikat på Robinson så det har blivit lite senare än vanligt. Men man får väl stoppa i dom lite sötsaker så kanske socker-ruschen gör dom pigga! (Nu skojar jag alltså...)
Äh, det är ju helg så då får dom ju sova länge på lördagsmorgon istället.

Naturligtvis hade jag skrivit upp mig på stalljour på lördagmorgon (kl 6 !!!), men tack och lov har jag medlidande stallkompisar så jag bytte det mot insläppet på lördagkväll istället. Betydligt bättre!!

Nä, nu är det hög tid att gå och knoppa. Annars måste jag oxå äta en massa godis i morgonkväll.... =)

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback