Värsta ponnyryttaren!!!???

Idag på hoppspecialen var det en gammel käring som red ponnyn Silva. Tantens egen häst var lite halt och Sune som hon brukade hoppa var oxå lite halt.
Så då tager man vad man haver liksom.... Så upp på lill-ponnyn bara. Ja, tanten alltså....

Gissa vad som hände då? Jo, tanten hoppade över hindret, men inte hästen. Tanten tuggade grus alltså!
Strax innan hade jag... äh...? jag menar tanten.... sagt att det vore nog en god idé med en säkerhetsväst på... Jo, jo!
Nåväl, det blev inga nämnvärda blessyrer i alla fall.

I vart fall så var det sista hopp-specialen och det känns trist. Jag tycker själv att jag har lärt mig mycket under den här tiden. Men jag får försöka ta hopp-träningar när det finns möjlighet.

Nä, nu ska jag kolla på slutet av handbollen (på tv alltså). Ses!

.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahaha!

Vilka äventyr du är på!

Tur att det går bra när det inträffar.

Och det kan ju vara bra att träna på landningarna, =)För jag kan känna att när man blivit tant så är det väldans långt ner till backen. Kände det i skidspåret och då är det inte alls lika långt ner.

2010-01-20 @ 08:43:24
Postat av: Åsa

Ja, det var tur i oturen att tanten satt på en liten ponny...=)

2010-01-20 @ 18:39:52
Postat av: Ka

vad tänker du hitta på resten av dagen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback