Ridläger

I går skjutsade jag Tuvis på det efterlängtade ridlägret. Kvällen innan ville hon verkligen gå och lägga sig fort, och på morgonen hann hon knappt vakna innan ett stort, brett smajl satt klistrat i hennes ansikte:)

Med Pompe i transporten och packade väskor gav vi oss iväg.
Det blev en heldag hos världens bästa Ulla, även för mig och Brell! Inget fel på gästfriheten där inte!

Genomgång av lite rutiner och utdelning av hästar. Spännande värre!




Lille Tintin!




På väg till den första ridlektionen...





Lite fixning med Tintin



Brellans tur att rida lite....





Oj, vad klockan börjar bli mycket. Och både jag och Brell ska upp toktidigt i morgon. Då blir det hästlastbil till Timrå!!!!  HOPP-la!

.



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Å, va härligt det ser ut! Jag jobbar på att kunna vara ledig och hänga med på fredag om jag får.



Kram!

2010-07-07 @ 11:29:28
Postat av: Malin

Tuva ser ju ut som vilket proffs som helst =D

2010-07-08 @ 10:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback