Vakthavande parkeringsbefäl!

Nja, inte fullt så högtidlig titel, men i dag har jag lekt parkeringsvakt på Döda Fallet. Naturligtvis var det en bussjäkel som inte körde som han blev tillsagd. Detta resulterade i att bussen blev ståendes tvärs över den väg som leder till fler parkeringar. Lite lätt panik fick jag, men tack och lov var min käre man där och han reder ju ut det mesta! (Nä, han drog inte bort bussen, men han fixade någon som kom med en hjullastare!).

I övrigt har vi varit på Koppelhällan hela dagen. Nu börjar även jag få färg! Barnen låg i plurret flera timmar i sträck....

Får se vad morgondagen bjuder på. Kanske blir det till att bygga hage till kusarna. Dags nu.

Äh, nu känns det som en pilsner på altanen är ett bra förslag!

.

Kommentarer
Postat av: Carina

Ja, vilken tur att Kim var med! Men du var ju också som lugnet själv- du verkade ha koll på läget! Själv kunde jag nog ha flippat ur efter bussen om inte ni varit med ;) haha. Men det ordnade ju sig tack vare din snabbtänkte man!

2010-07-02 @ 21:35:22
Postat av: Åsa

Jag hade INTE koll på läget alls! Håller med dig - tur att Kimpa var med:)

2010-07-03 @ 23:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback