Fina dagar - snart sommarlov!

I söndags bar det av till Ulla igen. Den här gången hängde jag med Ulrika. Barnen fick oxå följa med. Vi tog Peugeot-hyrbilen och gav oss iväg. Vägen dit kändes vääääldigt lång och hade man inte varit dit förut så hade man trott att det var fel väg.
Men till slut kom vi fram!

Brellan fick rida mini-shettisen Tintin. Här ser hon verkligen stor ut!



Tuvalisa fick oxå rida, men hon (och Nellie) busade massor med vovven Milo oxå.



Sen vet jag inte vad som hände med kameran. Tror bestämt att den blev totalt bortglömd. Tyvärr!
För Tuvis, Ulrika, Ulla och jag var ute på en härlig ridtur. Och Ulrika fick äran att rida Veron. Men någon bild på det??? Nääää....:(

Däremot fick vi hälsa på en älg på nära håll när vi åkte hem. Vi stannade till, men älgen såg ut att vilja komma och sätta sig i bilen, så vi åkte......



Gissa om Tuvis längtar till sitt ridläger? Då blir det till att göra resan igen - med hästtransport! Huuu!


.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja vilken härlig dag det var. Synd att vi glömde kameran ett tag där. Min mobilkamera är verkligen skitdålig! Jag surfar häst på nätet, för jag har abstinens. Va härligt ni fått till det på hästarnas sommarviste. Hoppas ni får en härlig hästsommar med många fina uteturer att minnas. Hästar luktar extragott på sommaren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback