WOW!

En uppdatering?! Det är inte så ofta det händer numera. Vet faktiskt inte riktigt varför, men antagligen är det inte priorieterat i min tidsplanering helt enkelt.

Vad händer då? Tja.... vad sägs om HÄST, HÄST, HÄST åsså lite mer HÄST...!
Kör en hoppträningskurs för Nina Wengelin. Tokskoj! Basse är ju värsta hoppehästen (kanske hört den förut..?). Tuvis och jag tog ju personligt rekord för någon vecka sedan då vi hoppade 1,05 med våra kusar.
Nu har jag faktiskt slagit det, till Tuvas besvikelse... (men jag är ju faktiskt några år äldre och måste passa på innan det är för sent...). Så jag och Basse hoppade häromdagen 1,12 ! Inte illa pinkat va'?!

På klubben är det oxå träning för våra lokala "kändisar". Deras 4:e lektion var igår. Och den första avfallningen kom. Där kan man snacka om att tugga grus! Hoppas verkligen att Eva är ok, trots markkänningen. Efter hinder var hon på väg åt ett håll och Pompe-ponnyn ett annat. Alltså delade ekipaget på sig...

Time-Janne var grym! Han susade fram i galopp och hoppade hinder som om han aldrig gjort annat! Coolt!

Nä, nu är det lunch. Kanske återkommer lite senare...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback