Prata med telefonsvarare.....:(

Ringde Agria gällande ett försäkringsärende - häst.
I början kom jag till en sån där eländig telefonsvarare där det inte gällde att trycka på rätt knapp, utan att man skulle PRATA med den.... I hate it!!!

Jag lyckades i min ilska babbla fram något i stil med "Nej, nu ska man prata med en jävla telefonsvarare!".
Följden blev att jag kopplades till Lantbrukarnas försäkringar.....

Frågan är om det är bättre att telefonsvararen chansar och kopplar någonstans, eller om den gör som Telias telefonsvarar-kärring och ständigt upprepar "Jag förstod inte. Var vänlig säg det igen..."
Ännu mera irriterande är det ju att Telia-kärringen alltid har sammetslen röst och aldrig tappar tålamodet.

Jag har sagt både det ena och andra till Telia-tanten.... och hon är alltid lugn och mesig. TÄNK om hon helt plötsligt skulle börja svara emot och kalla mig dumma saker...?! Det hade varit nåt det!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback