Multichallengehallen!

Igår var jag och brudarna in till stan för att lösa ut ännu ett svindyrt eksemtäcke till Basse-mannen. (Måtte han inte klia sönder det!!!!)
På allmän begäran (läs - "JOOOOOO, MAMMMAAAAAAAAA!!!! VI VILL KÖRA GOCART!!!!! AAAAAAAAHHHHH!!!!) så tog vi en runda förbi Multichallengehallen innan vi for hem.
Tjejerna körde först gocart! Tuvis körde "stor" gocart men Nellie har inte passerat 1,35 ännu, vilket är gränsen, så hon fick köra liten. Efter tummen upp från Tuvis så snäppade dom upp hastigheten lite...=)
Här är lillstumpan i sin räserbil....
och Tuvis...
Som om det inte vore nog så blev det klättervägg oxå!!! Jag hade nog inte orkat en halv vägg ens, men tjejerna orkade 3 väggar!!!!
.

Kommentarer
Postat av: Jen

Åhh, vad ni har mycket skoj! Ni ser väldigt sportiga ut också. PUssar!

2011-09-01 @ 15:45:27
Postat av: Rebecka'

gaaash, älskar din blogg! :o sjukt bra.

Postat av: Amanda

Fin blogg du har! :)

Allt bra?

____________________

Det är en speciell dag för mig idag,

läs gärna varför på min blogg!

2011-09-01 @ 16:25:04
URL: http://ajeppesen.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jodå Jen! Barnen är sportiga av sig ibland=)

Vi funderar på att åka in och ta en BodaBorg-dag. Men frågan är bara när vi ska ta oss tiden....

Puss & Kram!

2011-09-01 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback