Gott och blandat!

Idag har det varit en innehållsrik dag. Så här kommer en kavalkad av bilder - som absolut inte har något med varandra att göra, förutom att det är det jag roat med idag....
.
Började med att skapa en ny hund.... Klippte Diesel alltså. Och det går faktiskt att göra en helt ny hund av det hår som klipps av!
Massor!!!!
Använde saxen mest, men måste förstås köra trimmern i ansiktet och öronen. Låter nästan som att jag trimmat en karl...?!
.
Ute har det varit fantastiskt väder idag. Om än lite kallt. Så kallt faktiskt (-16) att jag skippade någon ridtur idag.
Kände att jag hade inte riktigt tid heller. Ville faktiskt prioritera lite julstök..!
.
Åsså dagens roligaste rim!
Vi var många som gled in på Konsum med ett glatt leende efter att ha läst den här välkomnande skylten! =)
.
-
Ja, och idag blev även jag lite huslig!!!
Har bakat faktiskt!
Alltså, jag var till stallet först och fixade, men det blev ingen ridning. Pussade knappt på hästarna:(
Det var ju så kallt... Därför trodde jag nästan att jag drömde när jag stod och mockade så sveper Becca förbi - barbent och barfota!!!
Men hallå??? Tydligen hade hon varit ute och fotat julkort (bättre sent än aldrig!). Inga kläder nästan och den mest kallaste dagen hittills!!
(Becca! Jag vill ha ett sånt julkort om det så kommer till nyår!)
.
Ja, just ja.... Jag åkte hem och bakade!
.
Långpannebullar!
.
.
Morotsmuffins!!!
Dö'goa!!!!
.
.
Naturligtvis krävs det vissa tillbehör för att få till baket bra.
Idag blev det rödvin och Magnus Carlsson (sångaren - på skiva alltså....!!!! =)
.
Åsså är "prupplimpan" klar!
Den har jag inte fotat. Men det är en sån där filmjölkslimpa. Säger "swisch!" så är den slut!!
Så god är den!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback