Alla hjärtans dag!

För ett par dagar sen var det ju Alla Hjärtans Dag. En dag när man ska vara lite romantisk och så. Men fru Roos är väl inte direkt någon som bakar små rosa hjärtbakelser och skickar röda kort med hjärtan på....
Faktum är jag inte gjorde något! Min gubbe kom och hämtade mig på jobbet eftersom vi hade en av bilarna på verkstad. Annars hade jag faktisk åkt ner på blomaffären....

I vart fall så sa jag till gubben "att det är tur att vi inte är såna som prompt måste fira såna här dag, eller bröllopsdagen heller för den delen (den glöms nästan bort...).

Men när jag kom hem så stod det här på bordet. Det fina kortet har Nellie gjort!

Det fanns alltså någon som tänkt på Alla Hjärtans Dag trots allt....:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback