Nya tider!

Just ja... Måste ju meddela att jag numera ska försöka särskilja lite på hästlivet och vardagslivet. Ähum....? Det är ju samma sak.... Äsch, jag menar att det som gäller häst särskilt mycket ska jag från och med nu skriva om på http://fyrabenochsvans.blogg.se. En alldeles färsk blogg som ännu inte har så mycket innehåll.
Men jag har fått hjälp att göra bloggen lite snyggare än standarddesignen!
Kika gärna in - även om du inte är hästmänniska=)

Förhoppningen är att den här bloggen oxå kommer att se lite annorlunda ut. Både i design och innehåll då...

Herrejösses! Det låter som att jag inte kommer att göra annat än att proffs-blogga, men så är det inte riktigt...

Men lite nystart kan man väl kalla det!

Vad tror ni om det???

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback