Paket beställt från yttre rymden!

Den 7 december FÖRRA ÅRET!!! gjorde jag en beställning från Grand-Prix.se. Jodå, dom har en hel del jag gillar, men jag gillar inte deras leveranstider...
Nu kom jag faktiskt på att jag fått delar av beställningen förra veckan, men ändå.... Antar att Grand-Prix måste avlöna sina marsmänniskor bättre så att dom kan packa grejerna lite snabbare....

Det här väntar jag på nu. Betalt och klart! Hoppas bara att dom inte skickas med Jultomten eller nåt...

Catago sport senskyddFast inte röda... Vita!!! Och bakskydd.

Catago dressyr senskydd Åsså måste vi ju ha något snyggt på dressyrträningarna. Så såna här bidde det. Känns enklare och snabbare än att linda benen. Även om det är snyggt det oxå!

Bootsen som Basse har nu är inte så fräscha längre (av naturliga skäl) så det bidde såna oxå. Men så här i efterhand så hade det varit grymt mycket fräckare att köpa dom här:
Metallic boots från Catago Next time, maybe....

Nåväl, grejerna kommer väl när dom kommer.... Hade önskat att det ramlade ner lite stålar från himlen så att jag kunde göra en ny beställning. (Men knappast från Grand-Prix.... kul om grejerna kommer innan man är pensionär!)

Nu behöver (ja, behöver!!!!) jag ett pelhambett, delta till det, lädersmörj-grejs, en förbygel (ok... den vill jag väl mest ha för att det vore snyggt...), m.m. Önskelistan är ganska obegränsad...

Kanske det kan ordnas en gala på TV4 som stöder hästmänniskor som inte kan handla allt nödigt och onödigt i tid och otid....?!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback