Stockholm t o r

Ja, efter en hyfsad sömn (vaknade förstås några gånger och kollade på klockan, men somnade om direkt) så klev jag upp kl 4:04. Gick faktiskt rätt bra. Men jag har gäspat många gånger sen dess....

(OJ! Nu kör dom Birka-reklamen med Robban Falk på tv! Kul!!!!)

Suttit hela dagen och lyssnat och pratat jobb och det var faktiskt en riktigt intressant och bra dag. Men nu är jag mör!

Väl hemma igen, strax efter 20, så tog jag mig ett bad för att tvätta bort resdammet. Med tidningen "Equipage" i nävarna och med ett trött sinne orkade jag mest bara svara "Mmmm", "Ja" och "Nä" till Tuvis som var pratglad.
Till slut sa hon "Gu' va du e' tråkig! Åk tillbaka till Stockholm och hämta hem min vanliga, roliga mamma!"

Nu behövde jag tack och lov inte åka tillbaka utan jag blev godkänd ändå efter en stund=)

Nä, nu är det snart dax och sova. Av förklarliga skäl.... Gäsp....!

.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback