Skolavslutning 2011

I går gick Nellie ut 1:an. Och Tuvis 4:an.
Det måste betyda att till hösten börjar Nellie 2:an och Tuva 5:an....!!!! Hur tusan gick det till? Vart tar tiden vägen egentligen???

Tur att man inte åldras lika snabbt själv....:)

Här kommer lite bilder från tjejernas skolavslutning.


Nellie tågar in i kyrkan med sin klass:



Tuvas outfit för kvällen:



Barnen med världens bästa Maggan!




Och idag var det dax för dom stora barnen!

Eftersom jag tidigare meddelat fritids att Nellie skulle vara hemma idag (fast jag helt glömt bort det!!!!) så blev det en föräldra-dag idag. Vädret var ju inte helt fel heller=)

Vi passade på att gratulera våra stora häst-tjejer på sin sista dag med gänget....

Lövade traktorvagnar rullade sakta genom byn. Full med halvgalna 9:or....=)



De tre 9:or som vi firade var....

Linda


Snygg-Kickan


och Ida-hoooo


Fina brudar som jag hoppas tar det lagomt lugnt ikväll.....
Grattis till er alla!

.


Kommentarer
Postat av: ida

:D

vi tar det lugnt!

Postat av: rebecka

dom galnaste av niorna var ju 9B och jag kan ju säga att ida inte tog de så särskilt lugnt(;

jag tog de lugnast :p

2011-06-13 @ 17:45:31
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: Jen

Oavsett så är ni alla väldigt snygga! Mera foton!

2011-06-16 @ 13:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback