Sköna söndag!

Igår kväll var jag faktiskt nöjd på hästar...hade inte velat se en endaste häst faktiskt! (Tävling i Timrå=Lång dag!)
Men idag är en ny dag!

Fick mig en välbehövlig, skön sovmorgon! Tackar Ulrika för det eftersom hon offrade sig och tog stalljouren. Annars hade jag behövt kliva upp kl 6... Att kliva upp kl 4.10 en morgon och 6.00 morgonen efter är nog ingen bra kombination för min del....=)
Jag och Brell klev inte upp förrän kl 10:30 och ändå hade jag kunnat sova längre.....

Idag är det superfint väder ute. Resten av familjen har åkt till slalombacken. Själv nördar jag lite här framför datorn.

Men NU ska jag och Diesel gå ut på prommis i solen. Bäst att leta fram glajjerna!

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback