Om jag var slut i rutan igår....

...så kan man lugnt påstå att jag är trött som ett as idag!
.
Efter många timmar på hästryggen så är nu helgens tävlingar över. Och man känner sig som ett utsketet päron!
Ja, gårdagen var rätt fartfylld (på alla sätt och vis!) med hoppningen. Idag var det lite lugnare eftersom vi höll oss till dressyr=)
.
Bitvis spöregnade det. Blä! Det blev lite kallt oxå när man väntade in sin tur. Men vad står man inte ut med en sån här dag?! Här är en bild på "uppvärmingsklädseln"...
.
Många tyckte att jag hade snyggt schabrak idag.
.
I LC:1 gick det sådär. Kände att han hade dubbla spår ibland och att jag saktade av för tidigt en gång och lite sånt. Hade undertempo och skulle ha tryckt på lite bättre, men..... Protokollet glömde jag i stallet och jag kommer inte ihåg exakt vad jag fick. Men jag tror att det var 61,87%. Helt ok!
LB:1 tyckte jag gick bättre, men jag vet inte vilken poäng jag fick för jag missade mitt protokoll. Får det väl en annan dag:) Kravet på ekipaget är ju högre i LB så sannolikt var det lägre. Men jag är nöjd ändå!
Basse har fått jobba ordentligt i helgen. Många timmar på hästryggen har det ju blivit.
.
Med min allround-häst lyckades jag knipa titeln "Klubbchampion" !
Klart man blir riktigt glad för detta.
.
Här är Basse supersugen på blombuketten...
Här har Tuvis fotat. Tror att det är i Crux box hon har radat upp mina priser=)
.
.
Här är Klubbmästarna i dressyr - ponny och häst. Och Klubbchampions för ponny och häst:)
(Ja, det ser ut som att jag har nåt allvarligt fel, men jag hade en häst som inte kunde stå stilla!!!)
.
.
Äsch, orkar inte skriva mera nu. Kanske skulle ta sig ett varmt bad och bara softa.....
Väck mig om jag somnar bara.....
.


Kommentarer
Postat av: Malin Wikander

Stora grattiskramar till proffset :o)

2011-11-20 @ 23:38:10
Postat av: Åsa

Tack Malla! Fast proffs var väl att ta i...=)

2011-11-21 @ 20:01:31
Postat av: Malin Wikander

Och snygg är du oxå!

2011-11-21 @ 22:22:48
Postat av: Caroline Gärde

Grattis igen! Superfina kort! :)

2011-11-22 @ 23:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback