Seeeg....

Är förkyld som f-n. Blä!
Tung i huvudet och trött. Men på fötterna i alla fall. Ja, förutom när jag går och lägger mig för att vila alltså...
.
Tyvärr blir det ju ingen ridning när man mår så här. Basse-pojken fick stå i går, men idag tror jag att en stallkompis skulle motionera honom lite. Fint det! Han blir ju lite "trippig" när han får vila sig i form...=)
Åkte till stallet mitt på dagen idag och mockade. Blev helt svettig och matt. Som värsta träningspasset.
Ikväll blev det pappan i huset som fick åka med barnen till stallet. Jag orkade helt enkelt inte (så gissa hur sjuk jag känner mig?!?!?!?!).
.
Tuvis skulle rida lite dressyr ikväll tror jag. På CruxDelux=). Han är lätt överviktig (!) så han behöver verkligen röra på sig.
.
Ringde precis och avbokade en middag vi var bjudna på i morgon. Trist.... Men det vore väldigt synd att snora ner värdfamiljen som ska ut på lång-resa på måndagen.
.
Förresten, apropå ingenting... Jag har hittat en riktig tårtmakerska. Kolla in hennes blogg:
http://lottalepisto.blogg.se/
Fantastiska bakverk! Och jag vet precis vilken tårta jag ska beställa i september=)
.
Nä, om man skulle gå och snyta sig kanske....
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback