Energilös...

Är fortfarande helt opepp inför hopptävling i morgon. Kanske skulle man ägna sig helt åt Tuvis och hennes premiärtävling för detta år? 

Hade naturligtvis varit tokskoj att få gå en runda (eller två) med Basse-bus, men jag vet inte om han är riktigt full av energi han heller. Jodå, han orkar busa och galoppera, men jag vet inte om han orkar med två rundor...

Kanske är man en hönsmamma (kan man vara det till en häst??), men jag har inte riktigt motivationen. Har ju hoppat så himla lite på sistonen oxå.

Sen var det ju det där med att lära sig banan.... Jag har ju en förmåga att få blackout och inte veta vart jag ska:(

Nåja, vi får väl se i morgon. Eller ikväll. Hur det känns alltså....

Just nu är barnen i slalombackan. Dom ville förstås hinna åka lite slalom innan stallet. Idag ska vi bara skritta hästarna och ta det chill. I alla fall en av dom ska ju hoppa i morgon=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback