Funderar på att banga faktiskt....

Ännu en "lyxhustru-eftermiddag"!

Jobbade halva dagen (och hade redan hunnit fått samtal från barnen hemma som hade trååååååkigt!). Åkte sen hem och käkade pannkaka. Brell hade åkt till en kompis och jag och Tuvis åkte till stallet. Ja, som vanligt...

Ridhuset var ledigt så vi plockade fram några hinder. Basse kändes så där.... Halvseg i uppvärmingen (åt ett håll i ridhuset!) och rusade som en galenpanna när vi hoppade. Det var inte direkt så vi kände oss som kung på hoppning direkt... Snarare kände jag mig som en riktig sopa! Och på söndag är det klubbtävling. 

Men vi hoppade i alla fall oxer på metern och nåt räcke på samma höjd. Fast Basse blev svettig och jag fick lite svajs i min tidigare kaxiga hoppkänsla. Vet inte riktigt hur jag ska göra på söndag.

Men å andra sidan får jag väl se då. Inte hela världen att stryka sig heller. Fast ett litet nederlag blir det ju allt....

Äsch vad jag svamlar. Bäst att släppa det där för i kväll. I morgon är en annan dag.....





Kommentarer
Postat av: Elin

Det är klart att du ska vara med, inte banga ur nu!

Om det känns konstigt kan du ju ändå alltid prova värma upp och känna hur det känns, och sedan bestämma dig - jag lovar att du kommer ångra dig annars!



Se så, upp i sadeln! ;)

Postat av: Susanne

Hej!

Vet ju att du har ett visst intresse för hästar... (nähä?.. ;-) så jag tänkte jag skulle skicka denna länk till dig. Det är en kompis till en klasskompis till mig som ska sälja den. Fin häst tycker jag! :-)



/ Susanne



http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=582019&inriktning&typ=11

2012-03-09 @ 17:40:16
URL: http://blackbeauties.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Tack för tipset Susanne.

Jag har faktiskt sett den här annonsen redan (undrar varför?)

Men än är det inte aktuellt med någon ny ponny. Inte aktuellt att utöka hästantalet heller ännu..=)

2012-03-09 @ 22:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback