Ge mig mera tid och mera pengar... tack...

Har någon slags groende känsla att träna lite mera organiserat. Både dressyr och hoppning.
Det behövs förstås emellanåt någon som står och gapar på mig så att jag gör rätt (åtminstone så gott det går!).

Vill ju så gärna ut och tävla något inom överskådlig framtid. Men samtidigt är jag en feg-fis! Skyller på nerver och allt möjligt. Men om jag får någon trygg människa med mig så ska jag banne mig ut!
Fast då borde Basses mage bli lite mindre först. Annars får man väl skämmas eller nåt....?

Men dagarna går fort och jag känner att tiden inte räcker till för det jag egentligen vill. Och pengar (i massor) skulle onekligen underlätta.....

Hur gör man för att få mera tid och pengar tro....?



Kommentarer
Postat av: Nilla

Jag skulle också behöva lite mer tid och framförallt pengar, och jag vill också gärna träna mer så om du kommer på något knep hur man lyckas med det så får du gärna höra av dig!

Postat av: Åsa

Jag lovar att meddela om jag kommer på nåt! =)

2012-03-03 @ 14:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback