Stressblogga

Och nu har jag lyckats hitta ett tangentbord som nagon hallt sirap i. Man maste ta i for kung och fosterland for att tangenterna ska komma anda ner.
Naval, idag har vi badat i poolen, och solen gor oss alldeles roda och omma. I morgon ska vi pa delfintur, dvs utmed bat och forhoppningen ar att vi ska se delfiner.

Nellie har dock en valdsam hosta och verkar inte helt kry i magen for idag har hon hostat sa hon krakts ett par ganger. Vi ska kopa med mat hem idag. Jag och Tuva ar pa shoppinggatan och kollar laget. Nellie ligger hemma och vilar.

Nu vill Tuva kika in pa Bollibompa.se en svang sa det ska hon fa innan tiden ar ute (tog 15 min denna gang!)

Kram pa er alla fran en solrod familj!

(Maggan, jag hinner inte kolla ur man far till prickar, som du forstar....)

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tycker faktiskt att det är överkurs. Det är lite charmigt med "utländska" bokstaver :)) Pussa på sotnosarna från mig...Kim oxo!

Postat av: Asa

Sotnosarna langtar efter er !

2007-06-04 @ 23:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback