Hipp, hipp HURRA!!!

...för Andrea idag! För idag tar hon studenten. Och jag och Tuvis åker in och firar henne lite. Tuva har fått lite för mycket sol på sig så jag är lite oroad över hur hon fixar ännu en solig dag, men det funkar nog på nåt vis. Kul ska det bli i alla fall. Andrea är bäst!

..... för Jocke Renholm idag! För han fyller år. (Ja, det står fel i AFB-almanackan...).
Tack Jocke för att du orkar böja dig hela långa vägen ner till grodperspektiv (gäller ju både för tjejerna och mig!) för att kramas när vi ses!! =)

Nä, nu ska vi börja göra oss i ordning för dagen...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Va tur att du orkar skriva Åsa, då jag är för lat.Det ska bli spännande att gå på student för första gången, en del tårar åxå antar jag...

Stämmer in i alla "Grattis-hälsningar" till ungdomarna OCH så till Jannike som fick Jocke i födelsedagspresent!!! Hurra, hurra, hurra!!

Postat av: Jannike

Jocke hälsar och tackar!!!



... och tack till dig Maggan!!



Kram!!

2008-06-06 @ 00:49:56
URL: http://pyret07.blogg.se/
Postat av: Åsa

Å tusan... Fyllde du oxå år igår Jannike??? Grattis i så fall!

Kram!

2008-06-06 @ 09:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback