Let's dance!

Jamen igår drog ju "Let's dance" igång igen. Kul tycker jag!
Fast jag trodde inte att det skulle bli så lockande eftersom jag tyckte att det inte var några särskilt roliga personer som skulle medverka. Men visst var det kul!
 
Plus får: Morgan (så duktig igår!), Magnus (hur liten skulle man inte känna sig bredvid den muskelbiten??), Laila, George och Mojje.
Minus till: Elisabet (vaddå troschock... nån som bryr sig??), Blondinbella (grattis, nu lär bloggen öka ännu mera - och hon får skaffa en ännu större plånbok), Kitty (men hallå - sura?), Magdalena (Vem är det egentligen??), Linda, Hasse och Carl-Jan (rätt skojig farbror men det känns lite pinsamt på nåt vis....)
Å då menar jag inte att jag bedömer som juryn, utan vilka jag tycker var "karismatiska" och gjorde programmet kul.



Och sist men inte minst... Vad vore programmet utan..... MÄÄÄÄÄÄÄN.....

Tony

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Men attans! Jag som tänkte kolla på det! Men jag och tv-program.... suck.

2009-01-10 @ 23:38:42
Postat av: Åsa

Reprisen idag kanske?

2009-01-11 @ 14:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback