MoDo i final !

Jamen härligt jobbat MoDo! Ett riktigt bra spel igår tycker jag, som förvisso inte är någon expertkommentator direkt (inte ens smålik den galne Wikegård...) Huvudsaken att MoDo lirar final förstås. Ska bli spännande! Tänk att Kanal 5 sänder hockey. Vore väl helt ok om dom även funderar över rättigheterna till hockey-VM ?

Härliga dagar nu. Tiden går dock alldeles för fort och jag börjar nästan få lite ångest över åldern. Jag vill liksom inte bli gammal, men samtidigt är det ju bara att gilla läget, för vad jag vet så finns det inga piller som stoppar åldrandet... (eller är det såna med en glad gubbe på?)

Äh, man får väl försöka leva livet så länge det går helt enkelt. Tänkte fortsätta med festartakterna på lördag. Då är det ju sannolikt fullt ös på Lergodset. Kanske det blir en nostalgitripp? Har ju kvar av Bacardi Limon (gick inte så mycket alls i lördags... = åldern och otränad numera...) så det får det nog bli.
Kimpa den stackaren jobbar varenda dag i påsk så han avstår party av förståeliga skäl. (Vem vill se kyrkvaktmästaren sitta bakis i kyrkbänken?? Allra minst kyrkvaktmästaren själv skulle jag tro...)

Uh, var har fantasin tagit vägen?? Känns som att jag inte har nåt skoj att skriva alls nuförtiden... eller rättare sagt, jag kan inte skriva det så att det blir bra läsning. Men kära vänner, hoppas ni hängivet hänger kvar i bloggen i alla fall. Det KAN ju bli bättre så småningom...

Många kramar till er alla !

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Ace du får sluta vara så negativ om din %tråkiga% blogg. Jag och många med mig tycker den är jättekul att läsa, din fantasi är det ju inget fel på. Hur många av dina vänner har någon egen blogg?? Inte jag i alla fall. Snacka om tråkig.
Puss på dig

2007-04-03 @ 09:35:19
Postat av: Åsa

Tack snälla Malin!
Puss på dig me' !

2007-04-03 @ 14:14:26
Postat av: Pernilla

Säger som Malin hur många har en EGEN blogg igentligen..tycker det är jättekul att läsa om små vardagliga ting i ditt liv..läser så fort jag kommer ihåg det...ta det INTE lungt i helgen sånt är ju bara för juniorer...pussar till påsk

2007-04-03 @ 19:42:13
Postat av: Åsa

Ok Pernilla, jag ska göra vad jag kan i helgen... (för nån junior är man knappast längre va'?)
Påskpussar! Hälsa familjen!

2007-04-04 @ 07:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback