Ny mobil !

Äntligen har jag slagit till och skaffat en ny mobil. Sedan min gamla Samsung åkt i backen har det inte funkat så jättebra att prata i den. Men nu är jag ägare till en Sony Ericsson W710i. Av någon underlig anledning sparar jag mina kontakter i telefonen och inte på SIM-kortet, så varje gång jag byter mobil (vilket i och för sig inte är särskilt ofta...) så måste jag knappa in alla på nytt. Gjorde det i går kväll. Jädrans vad jag fick ont i armen... Mobil-knappar-värk!

Ja, Nellie och jag fick nåt tokskav igår och drog in till Östersund. Började med en lunch på Asian Wok. Där reagerade personalen på att vi bara var två och storasyster efterfrågades. Det bidde vantar och badkläder till barnen och en mobil till mamma. Inte helt illa!
Tuva ska åka med klassen och bada på fredag så då blir hennes baddräkt invigd. Nellie sprang omkring i sin baddräkt igår kväll och det var på vippen att vi fick ta av den och sätta på pyjamasen istället.

Kim ska iväg och jobba snart. Gudstjänst kl 11. Undrar vad barnen och jag ska hitta på. Dom mår bra nu, förutom lite snuva och hosta. Jag är riktigt orolig för att jag ska åka på samma sak nu när jag ska till Stockholm och allt. NÄ, jag VÄGRAR!

Måste försöka hinna ladda in lite bra musik i mobilen innan jag åker. Kan vara skönt att ha nåt att lyssna på när man åker buss (BLÄ!) hem på söndag.

Ses pez !

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis till nya mobilen. Man brukar ju kunna kopiera sina kontakter till sim-kortet för att slippa få träningsvärk i tummen. Antar att det är för sent med det tipset.
Kram Malin

2007-04-23 @ 10:47:00
Postat av: Åsa

Jaha... Du vet ju hur tekniskt begåvad jag är...

2007-04-24 @ 08:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback