Träningsvärk

Attans anåda vad jag har träningsvärk idag. Nu lär man väl tyvärr vänta så länge med nästa ridtur att man får ny hemsk träningsvärk även nästa gång. När jag har suttit länge och ska kliva upp så ser det inte så snyggt ut, om man säger så... Nåväl, det känns ju att man har rört på sig i alla fall !

Jamen blogg-eländet då? Igår satt jag och skrev en massa som inte gick att spara, men när jag skrev nästa inlägg (den vackra lilla visan) så poppade den "osparade" bloggen upp... Märkligt?!

Ikväll är det MoDo igen. På hemmaplan och nu håller vi tummen för vinst!
Var ju över med lite kläder till Agnes Åström i helgen. Mats sa idag att det var nog en tröja som hamnat lite fel. Ojdå, tänkte jag, var det min kanske? Men det visade sig att det på en pyjamas stod: "Född Timrå IK supporter". Hmmm... pappa Åström är ju MoDo:it  och det förefaller mycket tveksamt om den pyjamasen överhuvudtaget får finnas kvar. Kanske den hamnar på majbrasan ?  Timo (sann Timrå-supporter) erbjöd tusen spänn för ett foto på Agnes i Timrå-pyjamasen. Han skulle väl kanske utöva utpressning och psykning med det antar jag.

Nä, nu känns det som att jag skulle kunna åka hem och laga en god middag. Undrar förresten vad det blir för gott idag? Fantasibristen är total när det gäller matlagning nuförtiden. Konstigt, eftersom det fullkomligt kryllar av recept här i världen...

Stora kramar på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback