Kameror på fest?

Ja, hur var det nu igen... Är det skoj med kameror på fest eller inte? Svaret måste väl bero på vad man tar sig för på festen, eller hur alkoholen tar sig i uttryck...
Jag har fått höra att risken finns att Strix och co. eventuellt tar en repa till Hedvigslund ikväll.
Hoppsan Kerstin! Man får väl hoppas att dom dyker upp tidigt då... Innan alla sprit gått in och vettet ut....

Har snart knåpat ihop två bamseskålar med potatissallad. En bidde "Marja-receptet". Lät gott men det där med att blanda ingredienser efter "tycke och smak" är kanske inte riktigt min grej. Vi får väl se hur det smakar sen. Om någon mot förmodan skulle behöva gå och prata med Ulrik i den stora vita telefonen så kan dom ju skylla på mina potatissallader....

Nellie sitter ute i bilen och sover. Kimpa tog en biltur för att hon skulle sova middag. Tuva har stängt in sig på sitt rum och lyssnade på saga. FÖRHOPPNINGSVIS !!!! har även hon stängt korpgluggarna en stund. Det finns ju risk, eller rättare sagt chans att det blir sent ikväll!

Nä, nu ska jag grejsa lite till. Egentligen skulle jag oxå ha sovit lite. Åldern ni vet...

Eller ska man sprätta en cider istället...? (Skit i åldern!)

En del ser jag i kväll, ska bli hur kul som helst!
Och ni andra, vi ses en annan gång!

Kram, kram, kram !!!!

Kommentarer
Postat av: Marja

Hallå! Va kul med lite party. Ni får säkert en trevlig kväll. Vädret är ju helt ok. Känner mig själv lite sugen på lite galej så imorgon bär det nog av till min kära lillebror & dricker en drink eller två... Man är ständigt trött nuförtiden men tänker trotsa det. Brukar ju vara rätt trevligt bara man tar sig i kragen & går ut. Drabbas givetvis av det dåliga samvetet så fort jag ska lämna familjen bara så för en kväll. Men har insett att man blir en bra mycket trevligare mamma/sambo om man faktiskt får lite egen tid.
Ja, visst jobbar vi, som bara den. Har varit högtryck på telefonerna sedan vi kom tillbaka men nu i slutet av veckan har det lugnat sig något. Till veckan kommer dom flesta tillbaka så då blir det väl tillbaka till det normala.
Var &-så & såg det härliga gänget grabbar på centrum. Shit va mycket folk. Hur kul som helst! Ska bli spännande att fälja dessa herrar. Har redan fixat barnvakt inför premiären i S-holm. Hoppas man hinner med att få tag på några biljetter bara.
Sköt om dig!
Kram//Marja

2007-08-17 @ 19:38:53
Postat av: Marajja

Tror nog att pärsalladen blev god jag!
Tyckte också de va kanon idag, häftigt att de va så mycket folk!!!
Cider..å va gott..... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback