Rastlös...

Jaha, nu verkar det vara bara jag och barnen som är lediga. Alla andra verkar ha återgått till gammal vanlig rutin. Egentligen hade det inte gjort mig något alls om jag börjat jobba idag. Men barnen är ju lediga tills nästa måndag så vi får försöka hitta på nåt.
Våldsgästa lite folk? Åka till stan? Lite rastlös känner jag mig.

Undrar vad det blir för väder idag. Det ser ju kanonfint ut, men det är ju inte alltid så jättevarmt i alla fall. Shorts tro?

Igår kväll somnade jag visst till en stund i soffan, framför Beck-filmen. Drömde att Beck, Gunvald Larsson och c/o satt och smörjde sina fötter med fotkräm. Så självklart vaknar jag till och frågar Kim (och syftar då på Beck m fl)
"-Har dom fått problem med fötterna???"  Gick inte direkt att slingra sig ur att man sovit en stund...

Nä, nu ska jag se till att barnen käkar lite och får på sig kläder. Det blir nog en stadstur idag, eventuellt... kanske...

Kram!



Kommentarer
Postat av: Helena

Halloj! Tänkte bara lämna en väder-rapport:
(såg precis på vädret) OCH DET KOMMER ATT BLI JÄTTE-FINT I VECKAN!!!
Så passa på att njuta nu sista veckan.
Saknar dig på jobbet!
/Kram

2007-08-20 @ 20:02:02
Postat av: Åsa

Tack, det var längesen vi sågs! Och den där middagen... ja, vi får väl ta den inomhus nu under hösten istället! Fattar inte var tiden tar vägen...
Kram!

2007-08-20 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback