TV3...

...finns nu även i Fågelholken 12 !
Anna-Karin berättade att dom varit och hämtat VIasat-grejerna för att installera själv. Då fick man ju 1200 kr att handla för. Och vi som skulle ha en DVD... Sagt o gjort. Jag och barnen åkte till Torgnys i Kälarne och plockade med oss Viasat-paketet och en DVD hem. Ja, för att förtydliga så vill jag berätta att vi naturligtvis betalade det vi skulle innan prylarna togs ur affären....
Det blev en sån där DVD som man kan spela in på skiva med, typ som en video fast med skivor. Köpte några skivor som man kan spela in flera gånger på.

I går hade vi förmånen att få hem en kock och en tekniskt begåvning. Så vi fick både VIasat installerat och för jävligt god mat. Det var så jäsdrans gott att jag nästan föråt mig.. (inte bra!!!). Tusen tack Malin & Robert! (Malin, du har oanade talanger när det gäller matlagningen!) Jag har inatt t o m drömt om att jag luktade vitlök, vilket med all sannolikhet stämmer med verkligheten. Var det något det inte var vitlök i..?

Här är grabbarna som fixat! Eller rättare sagt, Robert fixade och Kim drack öl och fungerade väl som nån slags observatör...

image34


Och det var supergod middag trots att kocken såg ut så här....

image35


Framåt kvällen var det trötta barn som hamnade framför en film på tv....

image36

Nä, nu måste jag ha kaffe!
Tuvalisa ska på kalas hos Olivia idag. Jag återkommer!

Kramisar!

Kommentarer
Postat av: Helena

En dvd som man kan spela in på och tv3.....
Hmmm, vilket sammanträffande ;-)
Om man ber riktigt snällt så kanske du kan spela in första avsnittet åt oss "Allt för byn" , för vi är ju som inte hemma då.
Syns imorrn! KRAM
Sedan kanske du får räkna med främmande en gång i veckan, då du får ladda med kaffe och bullar ;-)

2007-08-26 @ 19:30:55
Postat av: Åsa

Bara tekniken tillåter (och minnet inte sviker) så ska jag spela in!!! Och det är "öppet hus" hos oss när "Allt för byn" sänds. Jag menar vaddå... Allt för byn ju ! (Men några bullar kan jag inte garantera.... :-)

2007-08-27 @ 10:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback