Underbara vänner!

Maggan och Micke kom förbi ikväll. Tjejerna hade redan somnat och vi hade en lugn stund med levande ljus vid köksbordet. Maggan hade köpt en "tröst-present" till mig. En flaska jättefint vin och en "angel of hope" som hon hittat i Härnösand. Såååå himla snällt. Naturligtvis började jag böla en liten sväng, men det gick fort över. Den var jättefin och jag måste säga att det är såna saker som verkligen värmer i hjärtat! Att någon tänker på en, förstår att det känns tungt och vill visa det. (Fan, nu känns det som att jag ska börja snyfta igen...)
Än en gång, TUSEN TACK MAGGAN !!!!

M & M & Axel (som dök upp lite senare) har precis gått hem. Maggan bangade mera vin så det får jag väl dricka upp i morgon. Då kommer ju Malin & Obbe och bjussar oss på middag här. Känns superduper att slippa tänka på middags-eländet i morgon! Undrar vad det blir för spännande?!

Kimpa står i köket nu och fixar toast. Lite sugen så här på kvällskvisten. Perfekt för hullet!

Vi ses nog i morgon igen!
Kramisar!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har aldrig kommit mig för att byta försäkring till aktsam utan har alltid haft lf, känns ju som att det är helt rätt val i dag eller hur???
Allt ordnar sig nog till slut..kramar/p

2007-08-24 @ 22:59:26
Postat av: Åsa

Tack Pernilla! Jag tror oxå att allt till slut kommer att bli jättebra. Bara man ger det lite mera tid.
Kram!

2007-08-25 @ 08:28:57
Postat av: Maggan

Puss på dig min vän! Du är värd så många änglar...
Nästa gång kanske det blir en författar-ängel eller en företagar-ängel. Vem vet?!

Postat av: Åsa

Tack igen Maggan!
Har dom "försäkrings-änglar" oxå... ?

2007-08-26 @ 09:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback