E man dum så e man...

Eller finns det nåt botemedel? Ja, jag måste erkänna att jag för tillfället (?) inte har alla öl i backen, nästan inga får i hagen och hissen går inte alls ända upp.... Jag och multiplikationstabellen kom inte överens idag. Eller rättare sagt, jag tänkte nog inte alls! Gjorde en beställning så stor att jag borde skitit på mig (ja, nu bloggar jag ju för "slutet sällskap" så nu kan man väl skriva så här..?). Antar att jag fixade en del merarbete och huvudbry för vissa, men hoppas att jag någon gång kan bli förlåten....  Kom på min dumhet när jag nattade barnen, och fick lov att vänta tills de somnat, sen studsade jag upp för att skicka ett "rättelsemejl" direkt! Suck, sicken fåne man är ibland...
Hoppas, hoppas att jag inte gjort alltför stor skada...

Kom även på att allt jag skrivit på ÖP-bloggen lär försvinna. Mycket trist! Undrar om det går att spara på nåt vis?

Nä, ett lugnande bad nu så ska jag försöka förlåta mig själv under tiden...

Kram från en icke fungerande hjärna...

Kommentarer
Postat av: Heléne

Ta det lugnt - alla får hjärnsläpp ibland. Skönt att du kunde fixa till det! Värre vore det om du inte kommit på det alls... ;) Krams!

2007-12-12 @ 09:33:18
Postat av: Åsa

Ja det gick bra! Nemas problemas. Nu kan jag andas ut igen... Kram!

2007-12-12 @ 10:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback